onsdag 7 september 2011

20110907 (2)

gosch finns så himla mycket jag vill göra. typ lägga in bilder på min blogg haha. ni vet inte ens hur jag ser ut i mina glajjer, men de är najjs iaf och jag är sjukt nöjd. har jag ens sagt att jag skulle få det..? hmm, tåls att tänka på.
annars då? hur är det? vad händer? hur är livet lixom? leker det?
haha nej inget förhör, men vet ju att jag ändå har såpass många läsare att någon kunde svara haha.
mina glasögon och jag gjorde plättar till lunch.
 saga hade skum "jordgubbschoklad"
min pojkvän och jag är tjocka! vi köper lite godis och det är slut på nolltid!
 mamma fyllde år och fick en Gizmo-Mogwai.
köpte den i USA (:
 klädde mig 80 och röjde på Måndagsklubben med några härliga lirare.
mr Raskolnikov i egen hög person.
















 köpte skivor i Helsingborg. Mothers milk och Blood Sugar Sex Magik med Redhotchilipeppers.
 kom hem från krogen tidigt, klockan två! sista Måndagsklubben.
 mitt rum behöver städas.
 jag började iallafall.
 första Rockbaren för hösten. 25/8 på Harrys.
på scen; Kickin' Laces och Gloria Story med Conny Bloom som dj.
 i was drunk.
 vi träffade Sophie när vi var alldeles nyss hemkomna från USA. trötta som attan har vi denna tjeja med supermycket enrgi.
 jag kom hem till familjen och träffade dem för första gången på 3 veckor.
åkte till Helsingborg och vidare till Helsingör. pölsa och pilsner (y)











liten summering av min sommar och en del av hösten nu typ. kommer förmodligen komma bilder från the US med men orkar inte det nu. många bilder^^
enjoy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar