tisdag 30 oktober 2012

there is a house in new orleans

Argh.

Vi var ju på spelning i lördags på Palatset. Did I tell you how great it was? Didn't think so.

Vi såg bara lite av Yokola, men jävlar! De vill jag ha på CD. Synd att man missade så mycket, men det jag såg var AWESOME!

Sams hade sin sista spelning på ett tag. De låtar de spelade var i princip alla nya, de hade releasefest så de släppte de nya låtarna på skiva. Min käre far fick såklart en signad skiva! Sams är ju Sams. De kommer alltid vara bra! Och live är de alltid lite bättre. finns på spotify här

Sist men inte minst spelade ett band som heter Riding Backwords. Vart aspaff över att de var så bra! Staub på trummor och Jonas, en gammal vän till familjen, spelade gitarr och sjöng. J har tydligen inte spelat mycket gitarr för han är gammal trummis. Jag hade inga som helst förväntningar men jädrar! De spelade någon typ countryrock och det funkade liksom. Finns tyvärr inte på spotify för de spelar liksom inte in.

Är pepp på Fas 3. Ska lyssna in mig lite mer på dem. Med dem menar jag bla KSMB. Alonzo och Fas 3 har inte spelat in mycket tillsammans. Såg dem på Rockbar i våras. Kommer ihåg att jag trodde jag skulle dö hela spelningen. Hade jobbat-praktiserat-och fick för mig att använda klackar. Dumma tjej. jag gick hem utan skor haha.

Monster magnet och Bronx blir det också i år. Sen vet man aldrig. Vill se Demian siste november. Han spelar också på Palatset.
Älskar musikhöster!!

Ganska kass bild. Men det är Alonzo och Fas 3 iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar