torsdag 16 december 2010

val

det var ett svårt val, men vi ändrade på det, till det bättre, så bra är vi.
vi tog oss igenom krisen.
vem kan säga att de gjort det?
på det här sättet?
inte många iaf..
det vi har är speciellt.
det vi delar, delar jag inte med någon annan.
visst, jag har min pojk, men det han och jag har är långt ifrån det du och ajg har.
eller rättare sagt; det är två helt olika saker egentligen..
men vi klarade det.
detta är inte någon vanlig vänskap.
det är så himla mycket större än så.
och jag uppskattar det.
du är äkta.
och jag behöver det..

nu till något som inte är så sorgligt! kan ju inte bara skriva sånt här, menar, vem fasen vill läsa den då?
det är jul om 8 dagar, vilket helt plötsligt blivit fetingpanik!
varför ska jag vara så seg?
den här helgen skulle egentligen behövts enbart till mina julklappsbestyr..
-.- ..
 jobbiga är att julklapparna till min prins ligger lixom låååångt bak! har ingen aning om vad han ska få, och han ska få sin första nu i helgen så han kan öppna den när han kommit till Spanien..!
jäva idiotidéer jag får -.-
menmen, får bara bita i det sura äpplet och köpa något fint till honom imorn haha..
hade en finfin idé, men jaa blir inte alltid som man tänkt sig..
aja.. som jag sa bita i det suura äpplet haha..
vet iaf vad det blir till mamii!
bruur kanske, och far-det är en jävla gåta!
meeeeeeeeeeen jag klarar det!
finns fetingroliga affärer ibland på stan^

om det snart är jul, så betyder det även att det snart är dags för mig att FYLLA ÅR!!! hela 19 blir jag^
mums, jag blir gammal och grå och jaa...
min skönhet försvinner alltmer varje dag..!
ni får ta vara på den annars kommer ni bara se mig sjuukt ful resten av livet!

i know, i'm just bablering around, and it's not serious at all..
i wanna right about fn things and about a life that people actually wanna hear and read about, but it feels like people don't give a shiet, at all, about others, so that's what i'm about to do too...
i don't care right now, i got too much to think about that is a bit more important..

by
and
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar