torsdag 26 maj 2011

baaah

hur fasen kommer det sig att jag ordbajsar som tusan när jag skriver uppsatser, som faktiskt ska vara seriösa och korta, men inte kan göra det här? när det är skolarbete så blir det antagligen så att man skippar fejjan mm men när man bloggar då blir det väldans mycket snurrande. stört egentligen.
iaf, två veckor kvar till student, en lektion kvar. och jag njuuuter! det är såhär det ska vara, stressigt så man blir sjuk innan slutet då man kan chilla!
apropå chilla, så gjorde jag det idag. i salong 7. i en asskön stol. kollandes på en grym dokumentärfilm med la fleur fatale. sedan var det livespelning med nämnda och den var halvakustisk. coola med spelningen var ändå ebbot lundberg som hängde där och sjöng för oss. tufft som tusan.
orgasmvarning på Pirates Of The Caribbean soundtrack iaf-alla filmer inkulderat.
så ska komma med filmerna i huvudet och skriva klart rapporter.
over and out.
såhär lär mina inlägg se ut nu, för det är ocoolt att skriva dagbok typ.
bajjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar