måndag 28 februari 2011

eller..? jag orkar fan inte.

jag orkar inte.
inte nu iallafall.
jag la ner min facebook lite för jag orkar inte.
det känns som om jag klivit tillbaka till nian när det kändes som om det bara var musiken som fick mig att orka.
det känns lame att man inte ens klarar av de sista månaderna av skola innan studenten.
jag fattar inte hur lat jag egentligen känner mig.
men det funkar inte.
jag har hur mycket plugg som helst nu och jag kreverar bara jag tänker på allt!
det finns roliga saker jag vill göra men jag har inte tid till det och när jag har det så orkar jag inte.
jag älskar hur mina helger turns out när det jobbigaste kanske är ett krogbesök.
när det är det jag orkar göra oavsett hur trött jag är, då känns det som fest är det jag borde syssla med-alkohol och bete mig korkat.
men varför blir då frågan?
är det inte bättre att sikta på plugg och polare och ta det lugnt istället för fest?
jo såklart, men allt anant kräver tankeverksamhet som jag inte klarar av att plocka fram känns det som.
jag är så sjukt jävla skoltrött bara!
man har lov och är fans lutkörd efter det, hur kan det vara så?
funkar inte i min värld.
det är inte ens kul längre.
orken försvinner och jag har ont i min hand.
just nu kan det inte bli värre känns det som.
till råga på allt har man en fullsatt vecka med skit känns det också som.
det är verkligen så att man inte orkar nu..

bilden passa inte alls in, men är kul så japp.
hörss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar