onsdag 2 mars 2011

tuc

jag äter tuc och lyssnar på musik på spotify. har precis diskat och städat lite i köket, mama dammsög. fan vad bra vi är egentligen, och vad gott det är med tuc! sen blir det grönsaksmumsig soppa och wienerbröd eller äppel/vaniljmunk till efterätt med kaffe till, mumma. så det ska vara en onsdag som denna. det har nämligen inte alls varit någon rolig dag. cyklingen till skolan gick bra, inga idioter för en gångs skull, kom till bilden där vi städade ur mappar och något skåp-lucky me som städade min mapp förra vårterminen- upptäckte även att den nu är tom vilken gör att det känns som om jag inte gjort allt för mycket denna kurs..
menmen, det är så det blir när man målar tavlor eller gör film- vilken jag inte är klar med.. vi fikar och umgås och myser ju så mycket, hur ska jag hinna med att göra det jag ska?
titta nu, egentligen ska jag-måste-söka lite på olika konstnärer för att använda det i pa, meeen jag gör en ny totally awesome spellista på spotify istället. typ det man ska göra egentligen tycker jag.
i'm going redhead just nu med, tänkte om ni ville veta det liksom.
nu ska jag iaf dra, skölja håret and then go to sleep.
catch you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar