torsdag 7 juli 2011

i'm going, again..

jupp i'm on the role now! åker till furuborg på lördag och tisdag bär det av till USA. det är rätt najjs. så är typ nästan klar med allt inför det, har packning och växling av pengar sort of left to do. asfint. ska försöka träffa adaaaaaam och burken när vi är där med, bara för att vi är i samma land samtidigt.
P&L var najjs det med och jag träffa massa coola peeps. som det ska vara.
jag rör på mig hela tiden nu känns det som. hemma en vecka för att dra iväg i över två. finfint. får väl se hur länge jag orkar hålla denna blogg igång. vill skriva massa typ hela tiden, men om vaaaad? känner ju inte att jag är någon som totalt sitter och babblar på om mitt liv som om det var en dagbok, eller gör jag det..? ni som faktiskt läser skulle ju kunna slänga in en kommentar eller något.. länge sen typ.
over and out, nu ere billys som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar