måndag 27 juni 2011

P&L

sitter och skriver lite packlista, ska försöka fixa allt på den idag, och försöka packa, men det kan gå trögt då vi tvättar ikväll liksom. segt så since i don't have any clothes, eller..?
får träffa fellan imorgon och njuta och må bäst då. saknar henne men vi ska fira hennes 20 års dag på onsdag så det är fint.
fick panik igår när jag kom på att shieet jag får inte träffa min pöjk på flera dagar, och smart som han är säger han att men lina, vi har klarat mycket längre än så, tre veckor liksom.. känns det som att han alltid bott i linköping, jaa..!
vackert väder och sol är det vi vill ha, grillad kyckling och en öl hade inte varit helt fel heller dock. men det tar vi på onsdag eller något.
nu ska jag tvätta och börja packa så smått.
PEACE OUT, ni vet ju vart jag ska ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar