fredag 20 januari 2012

It's been a long time, long time since you've left med

Sitter på mitt köksgolv och väntar på middage, hasselbackspotatis rödvinssås och lövbiff, omnomnom.

Har inte bloggat på jättelänge, i know. Men har inte orkat och inte haft mycket att skriva om. Eller jaa det har hänt massor haha. Har fått jobb tex och behöver inte gå till jobbcoachen mer! That's a relief.

Har firat pojkväns födelsedag och haft honom sjuk i 100 år. Säkert mitt fel tom. Haha. Stackars honom, men nu är han frisk och har varit på jobbet i tid två dagar i rad. Duktigt! Idag har han välförtjänt grabbhäng och imorgon blir det mys med honom. Mums.

Har rockbar att gå på nästa vecka och jobbutbildning. Får pengar från försäkringskassan, antagligen, och ska flyga till simhallen för att köpa simkort. De underbara flickorna Saga och Fanny åker till Australien den 1/2 så vi ska ha middag nästa vecka och bara mysa till det.

Så skönt med jobbet nu. Slipper jobbcoachångest och får mer pengar. Yäy. Kommer bli pretty awesome om man säger så.

Katten har fått i sig lite rå lövbiff blandat med köttsaft så nu är han glad med.

Längtar tills jag får träffa Tyra och Morgan imorgon.

Och vi ska se film ikväll.

Hörs!

Ni får en liten bildbomb med. Jag har spelat massa alfapet med min mamma så det är finfint!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar