torsdag 17 mars 2011

hey, i'm in the band

i sure will.
sjunga dansa och dö lite.
pa rapport är klar. ska fixa några bilder och sen är jag done och behöver inte tänka på skiten på veckor.. ägna mig åt more important stuffs.
typ hannes..
min fina pojk.
jag fattar inte hur svårt det ska vara för mig att visa honom hur mycket jag älskar honom på riktigt.
jag är kär i honom.
jag älskar honom.
han är den finaste i världen.
men jag tar bara.
det är så länge sen jag gav honom kärlek.
som jag faktiskt visade honom att jag älskar honom.
det är svårt.
men jag måste försöka, börja försöka.
tänk om jag förlorar honom?

1 kommentar:

  1. kommer du inte, han är för kär i dig! pussa honom på tummen så blir han glad och varm i hjärtat <3

    och en annan notis;
    lilla hjärtat
    som är så skört
    så lätt att allting blir förstört
    lilla hjärtat
    så fin och god
    så lätt att tappa allt sitt mod

    men rädes icke
    de mörka skåpen
    vars svarta gap vill sluka dig

    gå i solen
    där du var född
    med hjärtat vid handen

    SvaraRadera