torsdag 17 mars 2011

musch

musch, det är torsdag och snart dags för mat.
det är länge sen jag skrev, PA-rapport och allt ska in imorgon och just nu orkar jag inte alls.
jag vill äta bountykaka och gråta.
jag har så mycket gråt i kroppen och jag vet inte vart det kommer ifrån.
jag vill skriva allt som jag måste få ur mig men detta är det det kommer bli.
varför ska allt vara så svårt för?
ibland önskar jag att jag kunde vara som min bror och bara ta det lugnt, go with his own flow .
han är fan för cool för mig ibland.
och förbannat snäll.
jag försummar det ibland känner jag.
tänk om det någonsin skulle hända honom något och jag inte funnits där, utan att bara han funnits för mig?
jag skulle aldrig förlåta mig själv.
jag kan inte värja honom från världen, men jag kan värja och skydda honom från att bli som jag.
min fina lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar