onsdag 22 juni 2011

drömmar

natten till igår drömde jag om min mormor. det är jättelänge sen jag gjorde det sist så det var lite läskigt. jag drömde om kolonin och nonne och mamma var med också. vi var där, nonne jag och mamma. min mormor är död på riktigt men i drömmen levde hon.eller inte levde men hon hade liksom stannat kvar i stugan.
jag fattar verkligen inte varför jag drömde om henne. det var verkligen läskigt. jag tänker inte ss mycket på det längre, visst tankarna dyker ju upp ibland och så ska det ju vara antar jag. men nu..? i en dröm..
jag tror ju alltid att mina drömmar betyder något. jag tänker nog aldrig gå till en drömtydare, men man undrar vad det kan betyda..
jag drömmer konstiga drömmar, har konstiga känslor i kroppen. vad kan det vara? vad är på gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar