torsdag 21 juni 2012

Dessa korkade människor.

Jaa. Jag vet. Av någon anledning är det mycket klagomål i bloggen nu. Men jag måste fan få skriva av mig!
Hade en karl som ringde innan, kass svenska. Han skulle ha något som heter 'skjutmuff'. Till dräneringsrör. Han visste inte att det hette så så jag försökte luska ut vad han menade. Tills den jäveln sa att han ville prata med en man! För de är mer tekniska än kvinnor? Han visste ju för fan inte ens vad han skulle ha. Idiot.

Sen har jag problem med folk som idiotförklarar andra. Oavsett kön, oavsett plats, oavsett situation. Jag försöker låta bli att göra sånt för folk tycker inte om att bli klappade på huvudet. Men varför gör man så? Blir trött på det när jag tänker på det.

Imorgon är det midsommar. Firas i jägarvallen i Lollos föräldrars hus. Kommer bli fint. Även om vädret kanske suger.. Tänkte försöka fota lite. Måste tömma min telefon dock. Har inget minne whatsoever.
Ska ha min studentklänning men vet inte vad jag ska göra med håret! Tips?

Det har varit en lång vecka, men jag har försökt göra det bästa av situationen. Efter jobbet blir det mys på balkongen med min prins och mys med mamma senare på kvällen. Kanske lite simsspelande också.
Har dock fortfarande massa uppackning som ska göras. Mamma gav mig ultimatumet att vara klar innan den siste annars fick jag gå upp på vinden själv. Iiiiih!

Ses och hörs! Pöss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar