torsdag 7 juni 2012

På jobb

Blir lite mindre bloggande nu när min dator är nepackad och det enda internetet är det jag har på mobilen.

Hur är det? Och vad har ni gjort den senaste tiden?
Jag har det bra, medlyssning på jobbet och vi ska installeras på arbetsplatser idag förmodligen. Har fått fetaste och läskigaste värken i mina armbågar, svårt att sova och värk gör ju att man är trött hela tiden.

Släktträff och besök i tranås är det helgen bjuder på. Och lite häng hos lollis på fredagen då.
Fick hem mina skor från Mi i måndags! Fakeconverse med stars and stripes på från Kina. Asfina och sköna! Så sjukt nöjd och betalaade sammanlagt 180 picks! Göttigt.

Känns trist att blogga när det enda jag har att uppdatera om är jobb eller uppackning.
Ska försöka bjuda på lite mer mobilbilder nästa gång. Typ läskiga vinden, kaoset som börjar arta sig, garderober fulla med kläder och skor och bild på de nya fina skorna.

Ska jobba vidare nu.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar