lördag 14 juli 2012

En såndär dag.

Lördag.
Har haft sängläge typ hela dagen. Bakis. Bara huvudvärken of doom och så sjukt trött!

Var ute igår. Fellan är i stan nu i helgen. Så jävla kul. Var hemma hos mig när jag gjorde mig iordning. Packade ihop och gick och lämnade sakerna hos Calle. Gick till donken och köpte käk, vidare till trädgårn och åt och snackade om allt.
Gud vad jag saknat min tjej!
Sen till yngves! Öl och bara konstigt folk vi inte kände. Jobbigt att alla kidz får gå ut och fåna sig haha. Jobbiga killar som stötte på en och shiet.
Martin från jobbet och folk kom dit. Öl drinkar och Martin tappade bort sin jacka! Funnie. Platens när de stängde på yngves och käk från hakepi.
Så jävla full när jag kom hem så det var inte klokt! Men kul var det. Snäll pojkvän som bäddade ner mig i sängen.
Ännu snällare pojke som tog hand mig idag, vatten resorb ipren. Finfint!
Käk från tapasbaren och filmtittande-brokeback mountan.
Nu tittar vi på James bond, goldfinger.
Chips och dip och godis och läsk. Min melodi!

Ses och hörs!
Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar