fredag 6 juli 2012

When the weather is fine

Morsning korsning!
Hur är läget?
Här är det grått och mörtk ute, regn i luften och ont i huvudet. Trodde seriöst någon drev med mig när jag vaknade. That wasn't the case..

På jobbet. Som sagt tröttare än tröttast. Men ikväll är det l'orient som gäller! Är så jävla pepp! CJA är typ ett av de röjigaste banden jag någonsin sett så det är med ren och skär lycka jag kommer promenera dit ikväll!

Vad ska ni göra i helgen då?
Hoppas på att vädret är vackert imorgon, häng vid ån med min prins blir det då! Sola och mysa är min melodi :).

Fick med mig en mascara och armband hem från stan igår. Nästan ett par skor. Vill verkligen verkligen verkligen ha dem och de kostar bara 199 nu! Galet. Fina och sköna.

Har mycket att skriva om. Mest saaker jag klagar på tyvärr men det blir så ibland.

Längtar hem till sängen nu..
Ha en fin dag och en fin helg!

Hejsvejs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar