tisdag 28 augusti 2012

Äntligen!

Hej alla mina babes!
Nu kommer uppdateringen bli lite bättre igen. ber om ursäkt för att det varit så kasst. Jag kan göra det på jobbet, och bloggers app är helt okej, men samtidigt känns det mest som "uppdateringar" då..

Sitter vid min dator, min egen dator för första gången på hundra år.
Lyssnar på Of mice and men. Hatade deras Little talk låt innan, men timmar av MTV gör en hjärntvättad och nu gillar jag dem ganska mycket faktiskt. De har släppt en skiva som låter helt okej.

What's up?
Soffan är min favoritplats just nu. Det är kallt i hela lägenheten och det blåser och regnar ute. Höst. Och då är det augusti fortfarande. 7 plusgrader när jag gick upp imorse. Visst sommaren var ju inte superlång eller fin, helt okej bara, men att hösten börjar i augusti, veckan efter att skolan börjat är inte okej.

Hade sista dagen på praktiken idag. Skönt. Suttit på Senzum i 3 månader så jag är trött nu. Missförstå mig rätt nu, jag älskar mitt jobb, jag tycker det är jättekul att gå dit varje dag. Men 3 månader kan göra vem som helst galen.
Välförtjänt ledighet, med allt vad det innebär.
Hårfärgning, nagelfix, bokläsning, simspelande, filmtittande, mysande, ätande, målande, festande, konsertande mm är det som står på ordningen under ledigheten. och SÖMN.
Gick till Federal direkt efter jobbet och fick min piercing uppkollad. Den mår inte superbra för jag fastnar i den. Men tvättatvätta och smörja med krämen Elin gav mig så ska det bli bra! det har blivit ärrbildning på den och det är fult och gör liksom ont.

La in alla bilder från telefonen i datorn, har behövt göra det ett tag, älskar att bara tömma sen när det är gjort.

Nu ska jag laga mat och sen ska jag visa lite random bilder från allt möjligt!

Saknar min babe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar