lördag 4 augusti 2012

på datorn

Hej mina babes!

Vet ni vad? Det här är första gången jag skriver på datorn på typ tusen år.
Sitter hos min prins, lyssnar på när han duschar och hör Tyra leka med ett plastsnöre i köket.

Spelar random musik från Spotify och njuter av en lördag utan minsta tillstymmelse till baksmälla.
Firade mamma igår med mat hemma hos oss och sen öl på stan. Var inte jättepepp vilket antagligen märktes så jag drack bara en cider. Mamma hade en superdag och det hade vi också, på olika sätt.

Har lagt in massa bilder på Calles dator och fixat. Har äntligen kunnat vända dem, så jävla irriterande att det vanliga kameraläget i telefonen gör alla bilder felvända på bloggen och på Facebook men inte Instagram. Där jag btw heter linafranssons om ni vill kolla!

Ni får lite bilder nu från kalas och diverse kläder. Ska äta frulle och duscha, sen ska Calle och jag iväg!

hippitjejen

prinsen på kalas!

Grattis på födelsedagen mamma!

hippieblusen.

tårta

SnyggCalle innan kent!

demonkatter

Luddes första utgång, Yngves!

Snyggtjejen

Gammelbilen!

ölen.

Lägg till bildtext

kent

kentischan!

Saga <3

derp

Grattis mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar