måndag 13 augusti 2012

Vadtusan

Måste bara få skriva av mig, är ju ändå min blogg haha.
Men ni vet kommentarsfälten på aftonbladet eller corren? Jag förstår inte varför folk ska skriva där eller att funktionen ska finnas.
Man kastar galla på folk. Skiter i att man trycker ner folk när man egentligen ska kommentera artikeln.
Diskussioner är ibland jättepositiva just för att tidningar då ser att vissa ämnen är värda att skriva om. Och ibland behöver reportarna lära sig korrekt svenska.
Men när man hoppar på "vanliga" människor för deras åsikters skull, trodde ändå att man fick tycka vad man vill här?, vad vinner man då?
Man kan såklart lära sig något, men att klappa folk på huvudet är ibget jag någonsin uppskattar. Hur korkad en människa än må vara.

Ta bort funktionen säger jag, det har blivit ungefär som ett bloggbråk. Fånigt och elakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar