torsdag 28 oktober 2010

Seriöst

Hepp, it getting pretty serious around here.
And there is nothing I can do about.
You know why?
Cause I don't wanna!

Hannes päron träffar mina päron på lördag då, betyder det att vi faktiskt har vart tillsammans så länge som vi har? Jag misstar mig inte och har fått fel för mig eller något? MenAr, först släktträff och sen sex månader och nuu ska de träffas!
Dude, this is serious!
Men jag gillar det, vi älskar varandra hemskt mycket och jag vet iaf att jag att är lycklig(:

Madrid på söndag med min prins, första semestern ihop också, sjukt vafan!
I'm the girl who do not get involved with someone, cause I'm afraid that I will destroy it...
Meen, fett musigt!
Och fett värt!
Och underbart!
Och sjukt ovärt inlägg...
peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar