måndag 18 oktober 2010

Tomater

Tomater här med.
Ibland blir det så.
Just nu orkar jag inte egentligen...
känner att allt kan bli fel om jag gör något nu.
neej jag orkar inte.
det blir ändå inte som man vill.
kan man gråta bort allting?
isåfall skulle jag vilja göra det.
känns som om det skulle hjälpa då...
vill ha dig här.
min prins.
min älskade.
din famn.
sådär som bara du är.
kom och rädda mig.
kom och plocka bort det onda.
du är så fin.
försvinn inte från mig.
aldrig.
vi ska ju bo ihop och ha vårt mysiga fina hur, med trädgården vi inte kan enas om, och alla barnen vi vill ha.
längtar tills det finns en såndär mysig framtid med dig.
hittills har vi två saker att längta till!
om en vecka har vi vart tillsammans i 6månader, underbart <3
och om två veckor är vi i fina vackra varma Spanien<3
träffa din syster, och bebisen, lilla Sophie <3
längtar mer än mest!

Saga är fin med <3
Och
Fellis <3
två underbart fina människor och flickor!
vet inte vad jag skulle göra utan er...
mitt liv funkar inte då!

nu ska jag sova, hörrrrrs!
peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar