onsdag 20 oktober 2010

Smarthet

Jag kan inte kalla mig dum, men inte smart heller.
Var på populär vetenskaplig dag på universitetet idag.
Lärde mig nog inte så mycket mer än att jag inte kommer palla bli typ forskare.
Eller ens att börja plugga!
Fifan vad det verkar jobbigt.
Dessutom själva grejen att sätta sig i skolbänken direkt efter fyra är på gymnasiet känns inte såå upphetsande:S
Neej håller nog på grejen att ta studenten, jobba arslet av mig ett tag och sen resa uta bara helvete!
Sen när jag är redo så vill jag plugga journalistik hihi och bli jobbig utredande reporter:D
Som alla sen hatar;)
Det är lätt min framtidsvision!
Sen blire familj och barn och hus och mys som fan och chilltid, kommer behöva det då....
Bara att föda barn kommer bli jobbigt!
Ska göra som bingos fru, begära pengar om min karl vill ha barn;)
Såå det ska vara!
peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar