söndag 28 november 2010

1/12

det är snart dags.
snart.
snart kommer jag ha ett grymt snyggt smycke i min amorbåge.
hur snajsigt känns inte det?

aja har haft en tokskön helg hos dass prins nu, ett tag kvar tills jag träffar han nästa gång, antagligen v50 typ, men jaa, då får vi många dagar <3

känner att jag egentligen vill skriva något seriöst idag, typ om hur mycket jag verkligen totalhatar allt vad trafik heter och att det där med snö och vinter är något som alltid funnits i Sverige, hur kan det då vara så jävla svårt att faktiskt ha pengar till att ta bort snön från vägarna?
men det är förbannat tråkigt att skriva om detta egentligen så jag skiter i det. det gör mig bara arg.

asså fuu, haha, jag borde göra något..
bara längtar tills det är onsdag och jag kan fixa min läpp och sen lixom köpa klapparna vafan!
vet ju vad det ska bli till de flesta and i löv it!
peppar fan allt bara jag slipper gå ut imorn, så otaggad på det vafan, snön är la fin men sen då?
den är fucking ivägen och jag pallar fan inte att vara arg en hel vinter till ^
vill ha mitt blonda hår igen btw, så jeffla snyggt vare!

Peace vaa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar