fredag 12 november 2010

Klar! Eller...?

Jaa är jag klar?
Jag gjorde talet idag, gick superbra!
Var nöjd iaf, sen får vi se vad läraren säger...
Har skriftliga provet på onsdag, 5 timmar långt, men det går nog bra det med.
Efter np på onsdag då så blir det öppet hus på skolan, finnas till hands för frågor, och måla massa(:
Blir skola i typ 12 timmar, bara...

Vi fick snö har i linköping i tisdags och jaa jag lacka ur rätt hårt!
Jag kommer nämligen ihåg förra vintern.
Sure, snö är fett mysigt, meen, ontevi fyra månader som då, och med en kommun som inte pallar varken skotta eller salta vägar så man kunde komma någonstans.
Cyklingen gick åt helvete och varje dag var jag arg på snön och kommunen.
Skulle jag gå så gick inte det heller och jag fattar inte vad fan någon tänkte med!
Tom jimmie åkessons arsle tänker fan bättre än de!
Därför hade jag tänkt gå i idé i år, men jag hann inte.
I tisdags hade vi nästan värsta tänkbara scenario: det blåste, var kallt OCH det snöade!
Så opepp jag var på skolan då var länge sen jag var...
Tog mig mer än 45 min till och från skolan värdera gång! Det tar max 20 annars-.-

Visst snö är fint och jag älskar att leka i det, men på ett villkor; att allmänvägar och cykel/gångbanor blir fria på snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar