söndag 14 november 2010

that's the way

that is the way, but is it the right one?
varför följa samma väg hela tiden när det finns så många andra, som kanske faktiskt är mer intressanta?
jag gillar visserligen min väg, men ibland är det svårt att vara kvar där och inte börja irra omkring på andras vägar.
i know, that sounded like i wanted to cheat or something, and i don't .

aja, vart en fett bra helg med bra folk.
såg en grym spelning med Johnossi med min prinsessa Fellis i fredags.
och sen drog vi vidare till stan och hem till Burken där jag slagga.
vaknade av hemska ljud haha så jobbigt!
sen b lev de sova och äta här hemma, drog till stan vi typ tre, fika med prinsen och hans två vänner, bill och bull.
sen hem och mys och käk här som var gooottt! min mor äger på cooking kan jag säga!
mys och film seen och idag har vi segat och lekt haha!

imorn blire skola vid ett och lyssna på NP vilket känns rätt ovärt, sen är det utv samtal och tvätt på kvällen, whoopie!
musch pallar fan inte nu...
den här veckan blir nog kul men inte såå jävla chill, aja snart jullov iaf, vilket vi taggar stenhårt till!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar