torsdag 13 oktober 2011

20111013

Hej och hallå och ni undrar säkert vart jag varit. Jag har gjort mycket sen sist och väldigt lite samtidigt. Sånt som händer. Men roligt har jag haft, för det mesta.
So what's new about you? Jag var på mitt första jobbcoachmöte idag, personalstrategerna är de som ska hjälpa mig nå mitt mål. Sweet. Då får någon annan dras med mig.
Jag har även helt nu igen gått in i tvserien Sex and the city. Ni vet den där dumma tjejserien som man blir helt galen i och kan kolla på skiva efter skiva och äta för mycket popcorn samtidigt? Kollade på sex avsnitt idag och det var så himla gött! Köpt hårfärg med så det kirrar vi på söndag typ. Naaaajjs!
Jag vill ut på krogen och dansa och hälla i mig drinkar till tusen. Är så sugen på det nu! Vill ha råd med sånt också. Kanska bara skulle sluta prata om min brist på pengar och göra något åt det. Kan tänka mig att ni tycker så. Jag tycker det. Men det ska bli ändring på detta. I varje fall ska jag söka så händerna blöder. Nästan.
Vem vet, nästa gång jag skriver kanske jag har mitt drömjobb! Vem vet.
Jaa drömma kan man, och ska. Så mycket man kan. Jag drömmer mig bort. Jag tillåter mig själv att göra det och därför är det hemskt egentligen. Bara idag har jag totalt glömt bort vilket liv jag lever och med vem jag lever det. Ganska korkat. Men drömma ska man göra. På natten helst.
Men vill ni dansa på klackar, hör av er till mig.
I'm the girl you want.
Sees.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar