onsdag 26 oktober 2011

Onsdag

idag känns allt så himla mycket bättre än igår. vilket gör att jag tror att veckan ändå skulle kunna bli ganska rolig! imorgon är det återigen Rockbar på Harrys och Entombed kommer och spelar som huvudband. då blir det tredje gången jag ser dem i linköping. ganska fränt faktiskt. så på torsdag blir det öl. öl i massor! har ju tom fått pengar från försäkringskassan nu haha så jag är lyycklig ;). inte många som det gått så bra för, men det är ju bara att fortsätta göra som man ska så löser sig allt enligt min väg.
imorgon kommer mina fina tjej till linköping och jag ska se om hon vill hänga med på metalspelning och dricka öl och träffa mina nya kompisar. träffade ju en hel drös med folk i lördags när jag var på Slagdänga på l'Orient. helt stört vad full jag blev då. och att jag träffade en typ som tyckte det var så kul att bjuda att han drog loss en 1000 spänn den kvällen. that's what money's for. eller?
nu ska jag äta lite frukt och söka jobb. har hittat en helt okej spellista på spotify som jag ska roa mig med.
vi hörs senare.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar