fredag 28 oktober 2011

bakisfredag

vem fan är bakis en fredag? jo jag. för igår var jag på rockbar på harrys, igen. huvudband igår var svenska metalbandet Entombed och support var the Nifters från norrköping. det var otroligt mycket folk och om harrys inte är nöjda med sina intäkter en "vanlig" torsdag så är det något fel på dem. fast deras bartenders var medelmåttiga. men schysst musik, schysst folk och för mycket alkohol. har träffat en typ från tranås, Calle, som är en hejare på att bjuda. inget fel i det, utom att både han och jag mår skit idag. hade varit bättre om man jobbade för då har man iallafall förstånd att ta det lugnt, förhoppningsvis. och om jag har jobb så kan jag också paya någon gång.
nu ska jag spela lite fb spel tror jag och fortsätta kurera mig.

hatar verkligen att vara bakis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar