måndag 3 oktober 2011

20111003

hej och jag höll på att säga godmorgon, men det är ju lite dumt. klockan är snart två och det är några timmar sedan de flesta av oss gick upp idag..
så how is everything going? mitt liv ser ganska så ljust ut nu, har precis målat mina naglar i mitt nya favoritnagellack från h&m, ska snart vaxa mina ben så fort vaxet svalnat lite, jag har nog kollat på tre avsnitt av my life as liz och jag har big big plans idag! när jag är färdigvaxad och sådär, så ska jag duscha och göra mig iordning, packa ihop mina prylar här hos min prins och sen dra bort till mama för att säga hejdå, ska bort i en tre fyra dagar nu, säger inte vart haha. joo men jag ska till min kvinnliga hälft så ni får lista ut själva. sen ska jag hem och packapacka och städa toaletterna typ, that sort of shit. sen ner till rese till mitt tåg och sen är jag boorta. ska försöka mobilblogga där iaf, så kan ni få en bild på min outfit hihi. kommer bli så himla fint att åka bort. jag behöver det verkligen! och till henne också, saknar henne väldigt mycket kan jag säga! men några dagar borta i hennes lägenhet är rätt najs iallafall!
well, har ni haft en bra helg? jag har haft en såndär mysig och bra helg! fredagskvällen spenderades med min mor, film pizza och godis. mys! prinsen var hemma hos sig och fixade.
lördagen var jag och prinsen på ikanohuset och satt utanför det och åt glass. finfint väder! vi tog en promenad med mor och far och sen drog han och jag till stan för att äta middag och gå på bio, vi såg friends with benefits och den var så jädra bra! sen tog vi en bärs på 55an och träffade folk hihi. ganska najs!
och hela söndagen/gårdagen spenderades hemma. jag läste klart en bok medans prinsen sov haha. och sen sprättade jag på en kjol och lite sånt som mamma sen fixade ihop till mig. packade ihop mina grejer som jag ska ha nu i veckan hos min tjej och sen cyklade jag hem till prinsen. bokade biljett till tåget, blev förbannad på sj som fan och åt middag och såg på film med prinsen. ganska najs helg faktiskt!
men nu är vaxet tillräckligt svalt så vi hörs antagligen senare!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar