torsdag 20 oktober 2011

ehee

godmorgon! nu sitter jag här och kollar på Grey's anatomy, äter twix och tycker livet är lite fint nu igen. känner att jag skulle behöva ALLA säsongerna, har ju typ bara ettan tror jag.. har missat så himla mycket! men det är så det blir, vill egentligen inte fastna för en tvserie på tv. hatar att vara fast i småsaker.. visst, det är superskönt att sitta vid tvn ibland men inte samma tid varje vecka..
idag ska jag SÖKA jobb! måste  lämna in 5 st jobbdagböcker imorgon klockan 16 så idag är vi på det på riktigt! och diska och fixa cykeln, måste ju "koppla" av idag med..
igår var mamma och jag på stan och hon var hos optikern och fick nya linser så hon kan se, vi åt på subway och sen var vi på Studio Leander och hon klippte sig. det blev jättefint och hon passar i det! och vi bokade en tid till mig. den 13 december klockan kvart i nio ska jag bli klippt av Johan. om jag klarar vadet.. men det gör jag garanterat! inget problem.
har upptäckt att jag vill måla. inte söka jobb, måla..

















ciao

2 kommentarer:

  1. åååh klart du måste fastna i Greys!
    Jag har säsong 1-6 woop woop :D
    Lite ånghest dock för säsong 6 är snart slut..

    SvaraRadera
  2. haha men jag kan fastna i det i dvd form, för då kan man göra som man vill, men inte i tvform liksom.. (:

    SvaraRadera