måndag 31 oktober 2011

i'm with you

köpte skivan idag.
min dag började med dusch och sen frulle med mor och bror. min bror har höstlov, den masken. jag skulle till jobbcoachen. personligt brev skrivning typ. boring som fan men behövligt. sen ner till stan för att köpa blixtlås till Maryam. drog runt i alla affärer och ville börja shoppa men min lilla gubbe i huvudet sa åt mig att ta det lugnt, måste köpa julklappar ehe. gick iaf omkring och hittade en kul bok, Stolthet och fördom och Zombies. haha köpte den sen på ikanohuset. hoppas den är bra. sen till åhléns och hittade min skiva. I'm with you med Red hot chili peppers. deras nya. den senaste. den första sen 2005. ohh. mysrys igenom hela min kropp så fort jag hör fleas funkbas, chads underbara trumsound och anthonys röst. och den nya gitarristen är sjukt bra. man hör att det inte är john men bara om man liksom har kollen. jag har ju det då. jaa jag skryter. jag får göra det.

imorgon är det tisdag. umo och föreläsning på manpower(?). och käk hos Calle. funfun. fullt upp men ändå kul. ska försöka dammsuga hemma innan umo och städa toaletterna innan Calle haha.
för er som inte vet så träffade jag Calle för lite mer än en vecka sen hos en kompis till min far. han är 30 år och kommer från tranås. träffade honom i torsdags också på Rockbar. han var ungefär lika bakis som jag i fredags haha. fast han var tvungen att jobba!
nu ska jag söka lite jobb och börja förbereda mig mentalt för allt. tvätten. umo. käket. bob dylan.
typ så.

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar