tisdag 23 augusti 2011

.--

orkar faktiskt inte bestämma vad mina inlägg ska heta längre, så hädanefter kommer det nog mest vara fula tecken och någon enstaka gång ett riktigt namn.
sitter återigen i prinsens lägenhet och söker jobb. har bra musik på och en god loka bredvid mig.
lunchen idag kommer bestå av en räkmacka och chokladpudding till efterrätt. ska inte äta så sent som igår heller, typ vid 15, blir lite väl långt hopp från frukost vid 8 då.. igår blev det förresten leftover chipslåda som jag värmde i ugnen. på gammalt hederligt vis innan micron kom. duktigt lina.
jag kanske faktiskt skulle börja blogga om hur mina dagar ser ut, finns ju så himla mycket männsikor som behöver veta det känns det ju som, så varför inte?
skriva om vad jag äter och dricker, lyssnar på för musik, mm. kan ju bli kul. öka statistik är bra, annars kommer jag ju råka ta bort bloggen liksom, och det är rätt ovärt.
nu ska jag iallafall äte lunch!
hej hopp gummisnopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar