onsdag 31 augusti 2011

20110831

igår var jag helt förstörd och mådde kasst. fattar inte riktigt vad som hände men allt gick sönder.
jag lyckades dock ta mig upp igen inte långt efter och sen hade jag den finaste som hjälpte mig ännu lite mera.
idag är det onsdag och jag skäms över att vara tvungen att kolla i kalendern för att veta sånt. vi kliver snart in i september månad vilket gör att hösten faktiskt snart kommer starta. jag har inget jobb och jag anstränger mig inte särskilt mycket för att skaffa mig något heller. pinsamt är det. önskar att det inte var så svårt att få tummen ur. jag har ändå inga pengar att göra av med nu och jag kan inte göra något roligt. alltså borde ju något i mitt huvud hjälpa mig men det fungerar tydligen inte så. vi samarbetar inte längre.
nu ska jag iaf städa mitt rum och sen eventuellt måla lite. måste köra magpasset ikväll med, annars förstör jag ju allt jag påbörjat nu.
längtar till helgen med för då blir det mys på hög nivå med min prins!
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar