onsdag 17 augusti 2011

Hur gör man allt på rätt sätt?

Jag har haft en fin sommar. De som börjar skolan gör det denna vecka och för första gången känns det skönt att inte vara en av dem. I somras och efter studenten trodde jag att jag skulle känna mig tom nu men just idag finns det ingenting och då hade jag ändå väldigt roligt i skolan. Det känns skönt, det är ett avslutat kapitel och trots att jag är galet med arbetslös så är det har en av de bästa känslorna någonsin. Jag är fri att faktiskt göra vad jag vill och jag vill inte sitta i soffan och vid datorn hela tiden. Jag är hungrig på något nytt. Och det här är första gången som det finns en chans till det. Vill jag bli astronaut eller hjärnkirurg? Det är egentligen de enda valen jag har på riktigt. Inte vad jag ska ha för kläder utan det viktiga nu är min framtid.
Jag ser fram emot mitt nya liv.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar