torsdag 25 augusti 2011

--

känner mig halvdålig idag. inte för att jag är sjuk, trots att jag faktiskt lyckats bli förkyld nu och då har jag nyss slutat med penicillin för halsflussen förra veckan, utan för att jag inte skrev alls igår. spelar ingen roll om jag har mycket läsare, men det finns ändå folk som läser och har man sagt något får man ju försöka hålla det.
gårdagen började med att jag vaknade upp i världens mjukaste säng, seriöst sängparadis, i hannes lägenhet. duschade och drog iväg hem till saga för att äta frukost, mysa lite och prata om allt mellan himmel och jord. sedan skulle jag till stan för att träffa toni, var hos saga så länge att vi egentligen missade lunchen på stan. sjukt vad mycket tråkiga restauranger vi har i lkpg! iallafall så hamnade vi tillslut på thai cocnut och käkade samma rätt fast den ena var veg och den andra med kyckling, win. vi satt där ett rätt bra tag och bara snackade, skitlänge sen vi sågs! toni behövde nya skor, så vi drog till intersport och kollade men det blev tillslut att han köpte skor på deichmann haha, strumpor på intersport istället. sen skulle han iväg för att installera en dator och handla käk. jag drog till hannes lägenhet och satt här och chilla och drog sen hem för att diska. vi åt biff stroganoff hemma och sen var jag dödstrött så gick och la mig strax efter att pappa åkt till jobbet.

idag vaknade jag också tidigt, frukost med familjen minus ludde då han dragit till skolan redan. klädde på mig och drog till hannes lägenhet. har ätit lite godis och en massa vindruvor. till lunch blev det kycklingnudlar haha. göttigt iaf. nudlar och soppa är ju typ bäst när det är ruggigt ute som nu. regn och skitväder.
ikväll ska jag och pappa på rockbar på harrys så, ni kan ju dra dit om ni vill.

men nu ska jag duscha lite snabbt och sen dra till bibblan och låna böcker till mamma. sen till mamma för lämning av böcker och förhoppningsvis uthämtning av mina brillor :D! nu ska jag få se igen ;)
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar