måndag 22 augusti 2011

satellit

kände nu alldeles nyss att det är så konstigt. allt är konstigt. eller..?
nej men det jag tänkte på var, att förr när alla var på bilddagboken 24/7 och man la ut mer än 3 egobilder vart man typ hatad av alla ens vänner för de tyckte det var så jobbigt att kolla på folk. medans man idag istället är konstig om man har en blogg utan bilder. har man inte det är man inte tillräcklig attraktiv för att kollas på. blir lixom fel i mitt huvud iaf när man tänker på det så. visst jag gillar att ta kort på mig själv, att vara med på kort och att lägga ut bilder på mig själv, men alla mina outfits? ingen bryr sig om mitt klädval varje dag egentligen. jag är ju rätt sunkig också när det gäller det där, bryr mig inte så mycket speciellt ofta. men man ska ju göra det.
jag orkar inte med att visa mitt liv i bilder. det tar lång tid och det kräver dagliga foton på allt. jag använder det bara när jag verkligen har tid och ork och lust.
paus på detta, kommer återkomma.
säg vad ni tycker om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar