tisdag 6 september 2011

20110906

vem fyllde år igår och vilka fyller år idag? igår vet jag att perra fyllde år men det är tack vare facebook. pinsamt egentligen. förr hade jag nämligen superkoll på allas födelsedagar och typ exakta sådana saker, men mitt minne tryter. och jag är inte ens 20 bast än.
wll enough about me, how are you guys? jag vet, är sjukt ombytlig med svenskan och engelskan men det är funfun ändå.
jag sitter i min säng i sovkläder och skriver personligt brev. söker jobb med en kopp te i handen och veronica maggio i öronen. hon ska tydligen till lkpg i helgen, nice om man skulle på konserten men nejnej, no money.. jag får längta efter dylan i november insteed. önskar jag vann biljett till redhotchilipeppers dock. eller att någon kom med två stycken bara sådär.
längtar tills jag träffar min prinsessa med, felicia. och gud vet när det är.
förresten så hittade jag och mamma fräna kläder i källaren, that is nice!
och jag kommer inte på något mer att skriva nu. jag ska skriva klart mitt brev, mitt mail till älsklingen och sen ett brev till Super8..
promenix sedan med dusch och hela köret..
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar