onsdag 21 september 2011

20110921

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag, men som vanligt några timmar för lite.
Vad står på er agenda idag då?
För mig är det lite småsaker som måste fixas.. Ska till arbetsförmedlingen imorgon klockan 10 så jag måste förbereda mig mentalt för det. Städning av rummet och fix där skulle ju inte skada har jag märkt. Och en lerskrubbning av ansiktet. Om jag åtminstone ser fräsch och snygg ut imorgon så kanske jag klarar mig lite. Det kan förhoppningsvis stärka mitt självförtroende lite.. Men trots att jag är nervös inför imorgon så är det ändå skönt att jag ska dit. Då kanske jag får tummen ur att komma igång med jobbsökandet så jag kan köpa mig ett par röda Dr. Martens. Och lite smått och gott till höstgarderoben. Jag har inte mycket pengar alls nu och det är rätt trist. Har skulder till min pojkvän och mina föräldrar med så man kanske skulle ta tag i sökandet på riktigt och faktiskt få ett jobb snart. Och jag tror att jag ska kolla på kurser till nästa vår. Se vad som finns. Jag vill läsa lite språk, typ franska nu. Om jag ska luffa i Europa med min kvinnliga hälft så måste jaag ha pengar. Och om jag ska tatuera mig så gäller samma sak.
Allts! Mot sökmotorerna på datorn!
Over and Out.
Har hört att min katt är söt ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar