torsdag 8 september 2011

20110908

tja!
jag är mitt uppe i garderobstädning och jag hittar en hel del snygga kläder! såna där som man bara svischar förbi när man ska ha något annat. blusar och määngder med kjolar har jag haha. sjukt.. men nu på hösten är det kul att hitta sånt, på sommaren an det bli för korta kjolar när man inte har strumpbyxor till, men nu jävlar blir det ändring på det! sköönt!
känner ju verkligen att jag längtar till hösten.. vill ha ett jobb nu med så jag kan köpa mig ett par Dr Martens, röda såklart! gosch, såna saker kan man göra när man har pengar. alltså, I need to get a job! man kan åka till sthlm och träffa sin kvinnliga hälft. man kan åka till malmö och hälsa på sin kusin. man kan åka till gbg med sin kvinnliga hälft och drömma.
hoppas jag får jobbet på donken. sure, skitställe sort of, men vill ändå ha det! det ger pengar och erfarenhet och kan ju vara hemskt roligt med.. håll tummarna för mig!
nu tillbaka till garderoben (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar