måndag 5 september 2011

20110905

Bloggen då. Känns konstigt för jag skriver inte på den. Känns ju som om man borde göra det annars kan man lika gärna ta bort den.
Min helg har iallafall varit fin. Umgåtts med min pojkvän hela helgen och myst och bakat och livet har varit underbart och fint. Älskar när han har tid för mig, bara mig. Ibland måste man 'offra' annat så att man har tid för de man älskar. Denna gången offrade han sin familj. Eller hur man ska säga det. Han har ju umgåtts med sin familj i så många veckor, så det var skönt att ha honom här för bara mig. Nästa helg drar han till sin familj och jag följer antagligen med.
Men nog om mig. Eller? Det är ju ändå min blogg.
Börjar dock känna hur irriterad jag blir på folk i närheten som bara måste låta. Nu senast har vi haft något som låter som vedsågning och vedklyvning och så vet man inte ens vad folk gör. Precis som när grannarna bygger om lägenheten och spelar bowling i hallen. Oja jag älskar mitt ghetto, men jag längtar härifrån.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar