onsdag 28 september 2011

20110928

Hej och godmorgon ni som läser! Har ni sovit gott? Jag sov som en prinsessa inatt! Somnade vid halv elva och gick upp klockan åtta för frukost. Så skönt att känna sig utvilad när man vaknar.
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, ni har inte ens sett mina muffins menar jag. Ganska drygt..
Idag är det onsdag, på dagens attgöralista står det disk och dammsugning av lägenhet. Tror att jag ska börja rensa lite i lådorna också. Behöver aktivera mig ordentligt idag känner jag. Två dagar av denna veckan har redan gått åt simsspelande. Man kan utan problem sitta i 10 timmar, pinsamt när det finns så himla mycket annat att göra. Men har en stockholmsresa nästa vecka inplanerat så det är fint. F kommer antagligen till Linköping i helgen med så jag får träffa henne så mycket som möjligt nu! Ska eventuellt sova hos henne i november när mamma och jag ska se Bob Dylan med. Men det får vi se om.
Hmm. I helgen som var så var min prins hemma och jag tog det superlugnt här hemma. Ni förstår nog inte, men trots mina lugna dagar i veckorna så är det väldigt skönt att vara ledig en helg med.
Ni kanske vill se lite bilder ifrån den senaste tiden? Lägger upp några nu och sen får vi se om jag skriver mera under dagen.
Over and Out.
Äppleochkanelmuffins, chokladmuffins och en rolig lite vampyrkompis.




2 kommentarer:

  1. ååh fyfan vad jag saknar att spela sims! :O
    Ska fan fixa fram det :D haha

    SvaraRadera
  2. haha gör det aida! det är värt det! spelar sims3 nu och är död i det!

    SvaraRadera