fredag 23 september 2011

20110923

Heeej!
Okej igår hade jag ganska så fullt upp. Arbetsförmedlingen först, med jobbgarantimöte. Något jag faktiskt funderar på att gå med i. Menar, söka jobb och få ersättning är rätt najjs. Efter af drog jag på stan och kollade kläder, och det finns en hel del jag vill ha om man säger så då.. Meeen, inga pengar. Jag köpte munkar på munkmuffin och sen åkte jag hem. Cyklade i det underbara vädret och blev så himla varm så jag bytte kläder lite när jag var hemma. (dumt val upptäckte när jag skulle hem..). Sen cyklade jag till Ikano och bjöd mamma och Maryam på munkar.
Mamma skulle besiktiga bilen så jag följde med till bilprovningen med henne. Vi skulle bara göra det och sen käka på max men vi åkte en snabbis till netonnet bara för det också ligger därborta. Mamma köpte sig en extern dvd läsare till datorn då hon inte har någon sen tidigare. Sedan åkte vi iallafall till max och åt mat. Gud vad gott! Ostdip och kycklingburgare. Inte så konstigt att jag går upp i vikt kanske.. Efter detta kom vi tillslut tillbaka till Ikano.
Jag var kvar där väldigt länge. Nästan för länge, jag skulle diska hemma innan maten. Linus var på Ikano så vi tjöta med honom ett tag. Väl hemma så diskade jag och sen fixade vi middag, varma mackor och nudlar, enklast möjliga.. Hannes var här men han drog tidigt för han var så trött.

Nu är det fredag och Hannes ska till Korsberga idag. Vet inte om jag följer med, antagligen inte. Känner för att vara hemma hela helgen och bara ta det lugnt. Jag vet, jag gör detta varje dag men aja.. Jag har tittat på tv och nu ska jag baka äppelmuffins och chokladmuffins. Gött!

Juste, GRATTIS TILL JENNIFER JOHANSSON SOM FYLLER 20 ÅR IDAG! STORT GRATTIS GUMMAN! HA EN SUUUUPERBRA DAG!!!(:

Over and out.

Bilden är från i förrgår när jag hade lermask på mig i över en timme. Det är typ vulkanlera eller något så jag hade rätt ont när jag tog bort den. Men det var värt det, strålande hy(y)


1 kommentar:

  1. Har dåliga minnen av sån mask,
    när jag var liten vart jag insmetad i sån lera över hela kroppen.. Skulle tydligen vara bra mot eksem.. Haha!

    SvaraRadera