tisdag 1 november 2011

tell your friends i've got a factory of faith.

bara för jag gillar det.
fullspäckad dag idag. gött. började med att vakna upp i mitt av min killes säng. haha ta plats <3. chillade lite där ett tag, gick upp och tog en magtablett för att kunna ta min penicillin. satte på datorn och rippade mina tre RHCP skivor till media playern så jag hade något att lyssna på. drog igång Monarchy of Roses på grymt hög volym och min kropp började typ vibrera av välbehag. låter sjukt men så är det. åt pyttelite frukost och sen drog jag hem till mig och dammsög nästan hela lägenheten. dusch och sen ner till UMO. klassträff typ. sen hem och dammsög kalrt. nu sitter jag här. ska äta lite för mitt huvud är lite trött.. sen till mama och hämta inköpslista inför imorgon och recept på mina piller hihi. sen hem till Calle för käk.
gött.
rock your body.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar