fredag 2 december 2011

blitzkrieg bop

i love you like a love song baby

igår var jag på Rockbar på Harrys. den sista för säsongen. sen 26/1 är det dock tillbaka och det tackar vi rockgudarna Jerry och Björn för. så alla längtar till julafton pga viktiga saker: JAG fyller 20 och de nya banden för kommande Rockbarer kommer upp. jippi.

det var bra igår. John Chopper Harris briljerade med en sjukt bra version av blitzkrieg bop och Mary's kids var grymma. Två öl räckte för mig igår, så vi var hemma vid halv två. ganska skönt att vakna upp och inte må dåligt för en gångs skull. och då hade jag ändå superduperkul igår. bra folk, bra uppsluppning, god öl.

idag blir det att söka två jobb och mysa med bio. ganska najs fredag om man säger så.

kom precis på att ni inte vet att jag var på intervju igår. Rodi's Grill på sparregatan i Linköping. tror faktiskt jag har en chans. större än den andra bruden. jag är väl positiv och engagerad? och ärlig. haha. nej men jag tror faktiskt det skulle kunna vara ganska kul. erfarenheten man får från ett matställe är ganska bra. så jag peppar faktiskt.

och juste. min telefon funkar som jag vill nu. lovely. och jag har skaffat premium. så jag är glad tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar