fredag 16 december 2011

du får leva med det resten av ditt liv

tycker spotifypremium är underbart och gillar musikhjälpen

sitter och lyssnar på musikhjälpen. har precis skickat iväg ett e-mail till Corren om födelsedagasannons. får det gratis typ för att jag fyller 20.

hade jättemysko drömmar inatt. dels drömde jag om en massa av min brors kompisar i ett gigantiskt stort hus där vi typ spelade fotboll och lekte kurragömma (?). ganska kul men skumt. sen skulle jag iväg till min "pojkvän" i hans stad. en ministad, har drömt om den förut.. men iaf, skulle hem till honom, var vrålhungrig, skulle in på något kebabställe och där var det några ungdomar som var tokdryga och stötte på mig så jag slog en av dem i ansiktet med min knytnäve. sjukt. och saga hjälpte nikolas med låtskrivandet och sångskrivandet, plura hjälpte också till.

idag är det disk, musiklyssning, jobbsök, umgås-med-saga-tid, skickning av paket och julkort åt min mamma, lunchätning, stanåkning för att hämta mitt block och kalender, middagslagning, dusch. inte i den ordningen kanske, men fu vad med saker jag ska göra.

aja imorgon är det i varje fall snajsigt julbord och fest. vet tom vad jag ska ha på mg, *lycka*.

min första lussebulle för i år! omnomnom.



hittade världens finaste blåa shorts. mums.

Tyra städar. hon är såå duktig så. bättre än husse iaf. :P.















ska pyssla med viktigheter nu. saknar min tjej. men vi hörs snart av.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar