onsdag 14 december 2011

en sång för fred

finns mycket låtar man kan använda som titel på ett blogginlägg.

ehe. ni har ju sett min nya frisyr right? jag är verkligen aasnöjd! har som kortast haft 3 eller 4 mm på sidorna och typ 2cm uppe på huvudet, men dett är tusen gånger snyggare! älskar det verkligen.

sitter i min favoritlägenhet. gosade med morgan innan i datarummet, han fastnade med sin klo i ett av mina örhängen. knäpp katt. sen skulle han tvunget bita tag i örhänget och fastnade, snodde med sig mitt örhänge och tog sönder det. dum katt. som tur är var det bara en vanlig silverring, men fortfarande trist.

åt min första lussebulle igår. omnomnom! var på stan igår, frisör, fika på EH med mamma, besöka indiska, bli konstigt bemött på filippa kö, kolla skyltfönster, kolla Ulf Lundells utställning på Galleri R och sen tillbaka till ikano. utställningen var najs som tusan när jag tänker efter. en såndär man ska gå på flera gånger tror jag.

fick köpt hårfärg också och en ny deo, flyttat successivt in här haha. han kommer snart komma med alla mina prylar i en väska, som Big gjorde till Carrie.

förändringar.

på fredag blir det mamma-mys och på lördag blir det superduper julbord och fest. braka på med lite alkohol igen. gött. kommer bli sjukt trevligt kan jag tänka mig. bakis-söndagen kommer dock antagligen spenderas hemma för julstädning-.- kommer inte orka med det.

och imorgon ska jag köpa julklappar. roligt.
...eller..?

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar