tisdag 6 december 2011

in the meantime, i will break you.

om en vecka kommer jag se HELT annorlunda ut, and it is lovely.

vem beställde slicket?

tisdag, jippi. eller? känner att julklappspaniken faktiskt börjar komma. inte superkul. det är 18 dagar kvar och jag har inte köpt något för jag vet inte vad jag ska köpa till någon.. drygt.
iaf. fick reda på igår att vi har jobbcoachmöte den 2e januari. jag som tänkte vara bakis både 1e och 2e.. funfun? neej.
men jag är lite glad för kylan och snön nu. det måste bli kallt på riktigt iaf. och sen snö på riktigt. för mig är inte snön på julafton den viktigaste, men snön nu är det. det är mörkt och tråkigt ute. när solen skiner så sticker det i ögonen och jag peppar inte på det. bättre med "riktig" sol då..

jobbsök, pappa sover, ska dra ut till ikanohuset senare. ska kolla mitt konto för att se om jag kan köpa klappar ens. vill dock köpa en klänning och skor. klänning blir det nog tal om iaf. har hittat en på Cubus som är finfin och billig. som det ska vara liksom. till jul, nyår, fest helt enkelt.

ikväll blir det promenad, kasslergratäng, och filmmys.
också som det ska vara. i lördags var det finfin inflyttningsfest och häng på hamlet. jävlar vad fint det var! och jävlar vad fulla vi var! och jädrar vad bakis vi var i söndags. men sjukt roligt! och jag har börjat fundera rätt seriöst på vart och vad jag ska plugga. skulle vara coolt att flytta till lule och studera till rymdfärjedesigner. gryyhyymt! eller?

lägger in en bild från lördagskvällen och börjar söka jobb nu dååå.

Ciao

 Björn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar