måndag 20 februari 2012

äsch.

uppdaterade mitt festalbum på fejsboken innan.
kul gillar de bilderna enormt! och det fick mig att känna att man borde ta kort varje fest. alltid kul att se vad som hänt kvällen innan. förr hade jag lite ångest inför det, för jag kom inte ihåg saker, men nu bryr jag mig inte så mycket. kul om man inte kommer ihåg allt sånt.

måndag idag. känner att jag inte gjort något vettigt haha. men imorgon blir det "intervju" med Elite Callcenter och jobbcoachmöte. semlor med prinsen och lite gos på det. har dock en tavla jag måste slutföra, men det finns tid till det med, på ett eller annat sätt. har en fin person som kommer på besök till helgen. fest på lördag, med tillhörande bilder får vi hoppas, och så mycket gos och mys som det går att hitta!

har kommit på att jag nästan spyr lite på all puttinuttig kärlek. känns så skumt att outa allt hela tiden. visst jag vill skrika ut till hela världen att jag älskar min pojkvän, men den enda som behöver veta det egentligen är han. och det gör han, hoppas jag. haha.
annars är väl kärlekslivet rätt privat. jag menar, man skriver ju inte om sina übersexlekar, för det är privat, men det är väl kärlek med?
aja jag förstår inte riktigt det där.

sovtime. har mycket på gång, and I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar