tisdag 14 februari 2012

Letters to Juliet.

Sitter här i min favorits soffa. Tittar på letters to Juleot, med Amanda Seyfried. Fin film. Kärlek.
Kvinnor som reser ifrån hela världen till Verona i Italien, lämnar brev i Juliet Capulets mur. Och Juliets sekreterare svarar och hjälper kvinnorna.
Lite som när jag hade min kärleksspalt i Tidingar i Tiveden. Inte riktigt samma sak men ändå.

Idag är det alla hjärtans dag. En ganska fånig högtid för att vara ärlig. Men för första gången är jag excited! Min pojkvän kan vara otroligt gullig och romantisk ibland. Han har precis kommit tillbaka från Manchester och är gulligare än någonsin! Jag saknade honom mer än jag själv visste. Skönt att ha honom hemma igen.

Sitter med den underbara ängeln Morgan i knät. Både han och Tyra är helt underbara! Linda var här och lämnade barnen igår och det märks att de har saknat oss. De gosar och är helt underbara. Tyra sov hos mig nästan hela natten med. Så gulligt!

Och när jag ser den här filmen så längtar jag efter sommar. Verkligen. Mer än jag brukar typ. Alla klänningar. Alla kjolar. Shorts. Jag vill ha värme och slippa detta skitväder vi har idag. Kallt, blåsigt, snö. Fyfan. Jag vill ha sommar. Eller så rymmer jag till Italien!

Nu ska jag kolla klart på filmen och mysa mmed Moggis. Och fortsätta förebereda inför valentin-dagen... :).
Hoppas ni får en toppendag alla!

Kramar och kärlek.

1 kommentar:

  1. ta med den hem så jag får se! jag trodde att du hade lagt ut filmklipp, ju...

    SvaraRadera