måndag 13 februari 2012

vingar av glas

sitter här i vårt vackra kök i vårt lilla mansion.

tänk om man faktiskt hade det så?

iaf. måndag. and i'm unemplyed again! jajamen, spelar ingen roll att jag haft miniångest inför jobbcoachen jämt, ångest och magont inför jobbet är fan värre! så jag gick till min chief idag och sa upp mig. najs!

ska strax röra mig mot min favoritlägenhet, fixa till där innan älsklingen kommer. mumma. hihi.
alla hjärtans dag imorgon med. ganska fint faktiskt. är för första gången lite förberedd på det! helt sjukt.

och jag sitter vid min dator med internetet på för första gången på veckor! har bara spelat sims här annars. finns inte så mycket annat att göra, det mesta i mitt liv sker ju via telefonen, tyvärr.

så jag fick inlagt några bilder, närmre 100, i datorn innan. har inte lagt in något sen julfesten innan julafton. läänge sen!

så bildbomb dådå, kanske.

födelsedagspresenterna.

julaftonsfin.

kyrkogården på julafton.

julklapparna.

Captain Jack's Army på palatset..

skön efterfest hos Calle.

mammas Chewbacca.

nyårsfin tjej.

nyårsfirande hos Johan.

lekspelande.

porträttbilderna.

partykillarna.

glada cigarrkillar.

oglad cigarrkille.

glad och fortfarande nyårsfin tjej.

snäll Morgan när man är bakis.

tvättiskatten Pyrex.

tvättiskatterna, Tyra och Morgan.

crazy rödtott?

finaste tjejen Sigismund.

nu ska jag åka iväg!

Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar